מחפשים את האביזרים המושלמים לציוד האופניים החשמליים שלכם? מחפשים ציוד שישדרג עבורכם את חוויית הרכיבה?

בין אם אתם מחפשים סוללות לאופניים חשמליות, קסדות או מושבי תינוקות, ישנם מספר דברים שחשוב לדעת, לפני שאתם ניגשים לבחירה ולרכישה עצמה.

בטיחות, תמיד, בראש סדרי העדיפויות

ישנם, כיום, לא מעט סוגים שונים של אופניים חשמליות בשוק, מהדגמים המתקפלים הקומפקטיים ועד לאופני ההרים החשמליות, לא משנה איזה סוג של אופניים חשמליים יש לכם, מה שאמור להימצא לעיניכם כל העת, ראשון בסדרי העדיפויות, הוא הבטיחות שלכם. כלומר, חשוב להשקיע (ואולי לשלם מעט יותר) אבל להקפיד לרכוש, אך ורק, אביזרים איכותיים, וזאת, בכדי להבטיח את בטיחותכם בזמן הנסיעה.

ובהתאם לכך, כן, אנחנו יודעים, שכיום, חבישת הקסדה בזמן רכיבה על אופניים נחשבת ל”לא מגניבה” וכמושכת תשומת לב שלילית בעיקר, אבל, כיום, עם הסכנות הגוברות בכביש, קסדות ואביזרי בטיחות אחרים חיוניים להגנה עלינו, אז ה”רושם” פחות חשוב, הבטיחות – הרבה יותר!

אתם צריכים את הציוד המתאים

לצד הבטיחות מגיעה הנוחות, וזה המקום שבו האביזרים והציוד לאופניים החשמליים באמת הופכים לשימושיים ומתגלים במלוא הדרם. אבל בין אם זה סוללות לאופניים חשמליות שמחזיקות זמן רב יותר, מטען מהיר יותר, או אפילו, “סתם” אביזרים שמטרתם לשפר את חוויית הרכיבה, הם חייבים להתאים לצרכיכם ולנתוני האופניים שלכם. ישנם לא מעט מקרים, שבהם, תוך כדי הכוונה המבורכת לשפר את חוויית הרכיבה ו / או לקצר את זמני הטעינה, רוכבים השתמשו בסוללות חשמליות ובמטענים משודרגים שלא התאימו לאופניים החשמליות הספציפיות שלהם, וכתוצאה מכך – סיכנו את עצמם וגרמו לאופניהם נזק רב.

המחירים – זול או יקר? 

באופן טבעי, כשאתם ניגשים לרכישה של ציוד ואבזור לאופניים החשמליות שלכם, אם אינכם זקוקים לאופניים לעבודת היומיום שלכם, אתם תתייחסו לרכישת הציוד ולאבזור כאל מותרות, ולכן, גם תנסו להוציא על רכישה כזו כמה שפחות. זה טבעי, זה אנושי, אבל זה גם עלול להיות מסוכן…

כך, למשל, אתם עלולים למצוא את עצמכם מאבזרים את האופניים החשמליות שלכם במוצרים ובחיקויים סינים זולים, שבמקרה הטוב – יהיו פחות מתאימים לכם, במקרה הגרוע (למשל ברכישת מטעני סוללות לאופניים חשמליות לא אמינים) – עלולים להוות סכנה של ממש.

לסיכום

בואו נבהיר משהו, אנחנו לא אומרים שהמחיר מבטיח איכות או שמחיר נמוך פירושו, בהכרח, מוצר שאיכותו ירודה. מה שאנחנו כן אומרים, הוא שהמחיר אינו הקריטריון היחיד שאליו אתם צריכים להתייחס, וחשוב לבדוק פרמטרים נוספים, כמו מי מייצר את הציוד (כמו שחברת גרין גו אנרג’י מייצרת את סוללות הליתיום בישראל), מי משווק אותו בישראל (ונותן לכם אחריות עליו) ונתונים נוספים.

רק התייחסות אל כל הקריטריונים הללו תיתן לכם את כל הכלים הנדרשים לכם להחלטה על קניית ציוד מסוים.

חייגו למידע ורכישה 03-9441674 או צרו קשר לייעוץ וקפה!
שלח לחבר
שתף
Twitter
הדפס מאמר

כתבות בנושא

מוצרים אחרונים