הזהרות והנחיות לשימוש נכון בסוללות ליתיום, עשה ואל תעשה!

סוללות ליתיום במיוחד הינם מוגדרים כחומרים מסוכנים ונפיצים העלולים להתפוצץ בעת שימוש וטעינה. חשוב מאוד מאוד להקפיד על הוראות שימוש ואזהרות אלו.

לפני חיבור הסוללה והפעלתה או טעינתה. יש לוודא שהמערכת והסוללה תואמת מבחינת הספק (Volt וולטאז׳) לדוגמא: סוללה 36V תתחבר למערכת ומטען 36V בלבד.

יש לוודא פלוס ומינוס לפני החיבור והפעלת הסוללה בתחתית הסוללה (בתושבת) מופיעים הסימונים פלוס ומינוס, במידה ומחברים את הסוללה לתחתית קיימת יש לוודא שאכן תואם.

תיהיו עירניים וזהירים, אנו ממליצים לבצע טעינה תחת השגחה בלבד ולא במהלך הלילה לפעמים הגנות המטען והסוללה נהרסים ורגע לפני פיצוץ ישנם סימנים רבים, כגון התחממות לא רגילה של המטען או של הסוללה בזמן הטעינה. ריח חריג הנובע מהסוללה או מהמטען, נוריות המטען לא דלוקות באופן רציף ובעצם כל דבר שניראה לכם חריג. אנו ממליצים לעצור את הטעינה או הפריקה ולפנות לגורם מקצועי. אנו זמינים לכל שאלה וכל מצב כזה שעלול לקרות

הסוללות אינם נגד מיםאין להשתמש לאחסן או להטעין את הסוללה במקום עם רטיבות או במקום לא מקורה שעלול להרטיב את הסוללה מגשם, לחות או כל גורם רטוב אחרֿ.

טעינה במקום מוצל אין לבצע טעינה של הסוללה במקום בו ישנה שמש ישירה על המטען או על הסוללה. בישראל מזג האויר בקיץ עלול להיות מעל ל 40° מעלות חום דבר העלול להוסיף ולהתחממות יתר של הסוללה ועלול להוביל לפיצוץ או שריפת הסוללה. מאותה סיבה אין להטעין בתוך רכב סגור.

מכה פיזית במקרה וישנה מכה פיזית רצינית במעטפת הסוללה חובה לפנות אלינו או לגורם מקצועי שיאשר המשך שימוש בסוללה. מכה פיזית מהותית עלולה לגרום לפיצוץ הסוללה.

אין לבצע טעינה בזמן השימוש מומלץ לנתק לגמרי את הסוללה ולסובב את הסוויצ׳ למצב off ורק אז להתחיל בטעינת הסוללה.

אין לאחסן או להשתמש בסוללה מתחת ל °C20- או מעל ל °C60לדוגמא במקרה וטסים אסור לשלוח את הסוללה עם המטען לבטן המטוס. אסור להשתמש בסוללה במקרה ומזג האויר חורג מהמגבלה הנ״ל.

כתיבת תגובה

שיתוף ב whatsapp
שלח לחבר
שיתוף ב facebook
שתף
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב print
הדפס מאמר

כתבות בנושא

מוצרים אחרונים

×
×

עגלת קניות