ככל מכשיר הפועל על סוללות, גם באופניים החשמליים, לפעמים, סוללות לאופניים חשמליים עלולות להוות את מקור התקלה. זה יכול להיות בגלל שהאופניים לא מצליחים לזהות את הסוללה, או שישנה בעיה כלשהי בסוללה-עצמה. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לבדוק שהסוללה מחוברת היטב לאופניים ושהחיבורים נקיים, יבשים ומתחברים בצורה יציבה.

אם הסוללה מחוברת כהלכה ובצורה תקינה, קיימת אפשרות כי הסוללה-עצמה היא מקור הבעיה. התחילו בבדיקת הסוללה – האם הסוללה זזה ממקומה? האם יש נזק למארז הסוללות? אם יש נזק גלוי לעין במעטפת הסוללות, אל תשליכו אותה לפח המחזור, לא כל שכן לפח הרגיל. סוללה שאינה מושלמת מבחינת המעטפת החיצונית שלה עלולה להיות מסוכנת!

לא יודעים מה לעשות עם הסוללה הישנה או התקולה? פנו אלינו.
גרין גו אנרג’י היא נקודת מחזור מוסמכת לסוללות ליתיום.
חשוב לדעת: אסורה השלכה קבורה או הטמנה של סוללות ליתיום בכל מקום שהוא, הדבר פוגע באופן קשה במאזן האקולוגי ומזהם במידה שאין לתאר.

סוללות לאופניים חשמליים – תקלות פנימיות

אם נראה כי מעטפת הסוללה שלמה חיצונית, קיימת אפשרות כי ישנה תקלה פנימית כלשהי או כשל כלשהו בסוללה. זה עלול לקרות – אולי יש חיבור רופף בפנים, או שהקושחה ניזוקה. לעיתים קרובות, ניתן לחדש את קושחת הסוללה וזה עשוי לפתור את הבעיה, אבל זה יצריך מכם נסיעה אלינו לגרין גו אנרג’י, אנו עוסקים במכירה, חידוש ותיקון של סוללות לאופניים חשמליים. אם גם זה לא פותר את הבעיה והסוללה אינה ניתנת לתיקון, אם הסוללה עדיין במסגרת האחריות, היא תוחלף ותקבלו סוללה חלופית. אם תוקף האחריות פג, יתכן שתצטרכו לקנות סוללה חדשה.

ראוי לציין, כי תקלות עדיין קורות מעת לעת, אבל מקרים של סוללות ליתיום פגומות כיום הם נמוכים בהרבה ממה שהיו פעם.

האופניים החשמליים אינם מתניעים

אם האופניים אינם מתניעים כלל, לעיתים קרובות, מקור התקלה במשהו פשוט כמו מגע או חיבור רופף. הדבר הפשוט ביותר שתוכלו לעשות כאן הוא לבדוק את כל חיבורי החוטים הגלויים ולוודא שהם מחוברים במלואם.

במקרה של אופניים חשמליים מסוגים מסוימים, חוטים מנותקים לעיתים קרובות ובקלות רבה, מהחלק האחורי של יחידת התצוגה שעל הכידון, במקרים ידועים אחרים, תקע הסוללה המגנטי אינו מחובר כהלכה, דבר שעלול לגרום לכך שהאופניים לא יתניעו. דאגו להיות מעודכנים ב”מחלות” האופייניות לאופניים החשמליים שלכם, ודבר ראשון – לחפש את מקור התקלה באזורים המועדים לפורענות. רק לאחר מכן, המשיכו לחפש במקומות האחרים.

באופניים חשמליים עם סוללה נשלפת בעת הטעינה או ניתנת להסרה הסוללה עלולה להישמט מהמסגרת שאמורה לאחוז בה. הסירו את הסוללה ובדקו שאף אחד מהמגעים שעל הסוללה או במסגרת אינו מעוקם וודאו שהחיבורים נקיים מכל אבק או לכלוך. ניתן להשתמש באמצעי ניקוי למגעים חשמליים לניקוי מגעי הסוללה בכדי להבטיח חיבור טוב. ודאו כי הסוללה מעוגנת כהלכה במקומה ואינה רופפת. חיבור רופף עלול לגרום לסוללה שלא להידלק או ליצור מגע חשמלי רנדומלי.

חייגו למידע ורכישה 03-9441674 או צרו קשר לייעוץ וקפה!
שלח לחבר
שתף
Twitter
הדפס מאמר

כתבות בנושא

מוצרים אחרונים