אם אתם אנשי DIY (או, אפילו, אם גדלתם על ערכים של מחזור וסביבה ירוקה) ואתם רוכבים על קורקינט חשמלי, אחת השאלות הבלתי נמנעות שתצוץ, ככל הנראה, ותעמיד בפניכם דילמה, תהיה השאלה האם לרכוש סוללת ליתיום חדשה לקורקינט שלכם, או, שבכל זאת, ניתן, בדרך כלשהי, לחדש את הישנה. על אף, שבחלק גדל מהתחומים, חידוש הישן עשוי להתגלות כשיטה טובה לחסכון בכסף, למניעת בזבוז ואף כתרומתכם הצנועה לצמצום הקניה ולתרומה לאיכות הסביבה, כאשר אנחנו מדברים על סוללה לקורקינט חשמלי, לשון המאזניים של ההחלטה דווקא נוטה לכיוון רכישתה של סוללה חדשה, ולא חידושה של הסוללה הישנה שנחלשה. מדוע? יש לכך לא מעט סיבות.

סוללה לקורקינט חשמלי – מדוע חשוב שהיא תהיה איכותית ואמינה?

קורקינט חשמלי כאמצעי תחבורה עיקרי

כיום, בערים צפופות ופקוקות ברכבים, לא מעט אנשים אימצו אמצעי תחבורה חלופיים לרכבים ולאופנועים כדי להגיע ממקום למקום. כך, בשנים האחרונות, עלתה מאד קרנם של האופניים והקורקינט החשמליים ככלי תחבורה, המאפשר לתושבי העיר להגיע ממקום למקום. ברור למדי, כי בניגוד לאופניים החשמליות (סוללות לאופניים חשמליות), קורקינט חשמלי פחות בנוי לנסיעה למרחקים ארוכים, אולם, לרוב, נסיעות קצרות יותר עשויות להיות מבוצעות איתו ללא כל קושי. במיוחד בישראל, בה במרבית ימות השנה, מזג האוויר נוח ומאפשר נסיעה גם בכלי רכב שאינם סגורים ו”קופסתיים” (מכוניות ואוטובוסים). אחרי היציאה מהקופסה והמעבר לכלי הרכב הממונעים הדו גלגליים (כאופנועים, קטנועים ואופנועים קלים) הפולטים עשן, המעבר לכלי רכב חשמליים (רכבים חשמליים, אופניים חשמליות, קורקינט חשמלי) בערים הצפופות וחנוקות העשן היה בלתי נמנע. כתוצאה מכך, כיום, ישנם בישראל לא מעט אנשים החיים בערים, שמתייחסים אל הקורקינט החשמלי שלהם כאל אמצעי התחבורה העיקרי שלהם ביומיום. ברור למדי, כי במקרה כזה, חשוב מאד כי סוללה לקורקינט חשמלי תהיה איכותית ומהימנה, ותאפשר לכם, אכן, להגיע למחוז חפצכם בזמן שאתם נדרשים להגיע לשם, ובמינימום בעיות ותקלות במהלך נסיעתכם.

קורקינט חשמלי כאמצעי תחבורה לשעות הפנאי

אם אתם משתמשים בקורקינט החשמלי שלכם רק בשעות הפנאי ולא כאמצעי חלופי לרכב / מונית או הליכה ברגל כדי להגיע ממקום למקום, לכאורה, תוכלו להרשות לעצמכם להקפיד פחות על איכות הסוללה, לעגל פינות ולרכוש לקורקינט שלכם סוללה פחות איכותית או סוללה מחודשת, שחודשה על ידי מעבדה שרמת המקצועיות שלה אינה מוכחת. אבל, זאת, רק לכאורה, מאחר ויתרונן של סוללות הליתיום האיכותיות אינו בא לכדי ביטוי רק בבטיחות וביציבותן עבודתן בעת הנסיעה, אלא גם בגורמים נוספים, כדוגמת בטיחות טעינתן, למשל. ידוע כי סוללות ליתיום שאינן מאיכות טובה חשופות יותר למקרים של התלקחות בעת הטעינה שלהן, ולכן, לא רק בעת הנסיעה על הקורקינט ישנה חשיבות לאיכותה של סוללה לקורקינט חשמלי, אלא לאורך כל חיי הסוללה, בלא קשר לשימוש שאתם עושים בה ברגע ספציפי זה או אחר.

לסיכום, סוללה לקורקינט חשמלי חייבת להיות איכותית, מהימנה, אין זה משנה אם אתם, כרגע, רוכבים על הקורקינט או שאתם מטעינים אותו. ולכן, במצב שבו הסוללה נחלשת, רכישת סוללה חדשה (ולא ניסיון לחדש את הסוללה הישנה או רכישת סוללה מיד שנייה) היא הצעד הנכון ביותר לנוחותכם, כמו גם לבטיחות נסיעתכם!

חייגו למידע ורכישה 03-9441674 או צרו קשר לייעוץ וקפה!

שלח לחבר
שתף
Twitter
הדפס מאמר

כתבות בנושא

מוצרים אחרונים