תחנת כוח ניידת היא, בעצם, מערכת סוללות שארוזה וסגורה בקופסה, היא אינה גנרטור המופעל על בנזין ואינה מייצרת חשמל, בניגוד לגנראטורים השונים או לפאנל הסולארי. מה שהיא, בעצם, עושה, זה אוגרת עבורכם חשמל שבו תוכלו להשתמש במידה הצורך. כן, ניתן להטעין תחנת כוח ניידת באמצעות פאנלים סולאריים או באמצעות חיבור לשקע חשמל, אבל קל יותר להתייחס אליהם כאל מערכת חשמל Plug and Play. לרוב, תחנת כוח ניידת תגיע עם כמעט כל מה שתזדקקו לו כדי ליצור מערכת חשמל מלאה ומתפקדת – יש לה סוללה, צג סוללה, בקר טעינה וכל הכבלים – הכל באריזה אחת מסודרת.

למי מיועדת תחנת כוח ניידת?

חובבי שטח או אנשים שיוצאים לקמפינג לעיתים קרובות יפיקו את מירב התועלת מהשימוש בתחנת כוח ניידת. ניתן להטעין אותן בשקע חשמל ביתי לפני הטיול, ובכך, לוודא שיהיה לך גיבוי לחשמל שלו תזדקקו לאורך כל הטיול שלכם. תוכלו להשתמש בתחנת הכוח הניידת כדי להטעין אופניים חשמליים, להפעיל מקרר נייד או להפעיל מאוורר. בעצם, כל סוג של ציוד הצורך עד 400wh, ובחלק מהדגמים גם עד 1000w, תוכלו להפעיל באמצעות תחנת הכוח הניידת. אם אתם שייכים לאנשי השטח שאינם מתלהבים להקים מערכת חשמלית ניידת מסובכת, תחנות הכוח הניידות תחסוכנה מכם את כל הטרחה הזו. כן, למרות שתוכלו לחבר אותן לפאנלים הסולאריים של הקרוואן או לפאנל סולארי נייד כדי להטעין מחשבים ניידים והתקנים אחרים, היתרון הגדול ביותר של תחנות הכוח הוא שהן כוללות את כל החיווט והרכיבים החשמליים בקופסה סגורה. כך, שבעיקרון, יש לכם קופסה אחת בודדת שמכילה מטען חשמלי שבו אתם יכולים להשתמש בו כשאתם מחוץ לבית, בשטח, בחיק הטבע. הכי פשוט שיש.

מהם היתרונות הבולטים של תחנת כוח ניידת?

בטוחה לשימוש – אינכם צריכים להיות מומחים בחיווט חשמלי ובמערכות חשמל כדי להשתמש בתחנה כזו. כל מה שיהיה עליכם ללמוד, הוא לעקוב אחר רמות הטעינה.
סופר שקטה – בניגוד לגנראטורים הניידים, שאת צלילי פעולתם תוכלו לשמוע גם ממרחק של קילומטרים, תחנת כוח ניידת פועלת בשקט ותוכלו לישון בשלווה, גם בזמן פעולתה.
קלה לשימוש – זוהי מערכת plug and play, אינכם צריכים לדאוג לגבי הרכבתה, משום שהכל ארוז ברכיב אחד ופשוט. פשוט חברו את הטלפון או הלפטופ שלכם ישירות למארז וזהו, אתם בעניינים.
לא פולטת גזים רעילים – מכיוון שתחנת הכוח הניידת לא פועלת על בסיס דלק, נפט או סולר, תוכלו להיות רגועים שתחנת הכוח שלכם לא תפלוט אדים או עשן. מה שבריא יותר עבורכם, ובריא יותר עבור הסביבה.
ניידת – תחנות כוח ניידות הן קטנות וקלות משקל, כך שהניידות היא אחד מהיתרונות הגדולים שלהן. הן לא תופסות מקום רב ברכב וניתן לאחסן אותן בקלות בכל מקום המתאים לכך, כאשר הן אינן בשימוש.

תחנת כוח ניידת מתאימה מאד לשימושם של אנשי השטח ושל המחנאים שאינם רוצים להתמודד עם כל הטרדות של גנרטורים וחיווטים אחרים. אנחנו, בגרין גו אנרג’י, עומדים לרשותכם בכל הנוגע לייעוץ בבחירת מקור הכוח הנייד שלכם!

חייגו למידע ורכישה 03-9441674 או צרו קשר לייעוץ וקפה!
שלח לחבר
שתף
Twitter
הדפס מאמר

כתבות בנושא

מוצרים אחרונים