כיום, אחרי תקופת הקורונה המשמעותית, כשנדמה כי בכדי להיות שליח לא תזדקק להרבה יותר מאופניים חשמליים ומרצון להרוויח יפה, מספרם של השליחים הרכובים על אופניים חשמליים הולך וגדל, ממש מידי יום. אין זה מפתיע, אם כן, שחברות שליחויות המזון והמסעדנות מדווחות על העלייה הדרמטית בהזמנות מהם, וכתוצאה מכך, גם על גיוסם של אלפי שליחים רכובים חדשים ונמרצים בכל אזורי הארץ השונים.

בין החברות הללו ישנן חברות שמגייסות את השליחים הרכובים ומתייחסות אליהם כאל עובדים מן המניין (לרבות הענקת הזכויות הסוציאליות וכד’) ואילו ישנן אחרות המעדיפות להעסיק את השליחים במודל העסקה עצמאי, כפרילנסרים. ברור לגמרי, כי על רקע הביקוש הרב הקיים לשליחים, ומאידך, רף הקבלה הנמוך (כי שליחויות אינה עבודה שדורשת מהעוסקים בה תכונות, כישורים או הכשרות מיוחדות) מרבית החברות (ביניהן וולט) תעדפנה שליחים שהם בעלי אופניים חשמליים משל עצמם.

בחירת סוללה חזקה לאופניים שלך

סוללה לאופניים חשמליים, כידוע, היא לב-ליבו של כלי רכב קל וממונע זה. ולכן, כשאתם מחפשים סוללה לאופניים החשמליים שלכם, מתוך התבוננות על האספקט המקצועי (הצורך בביצוע שליחויות), תצטרכו להתייחס, בראש ובראשונה, לשני נתוני מפתח מרכזיים של סוללות חשמליות – וולט ואמפר.

וולט מציין את עוצמת האופניים החשמליים מההיבטים של האצה, מהירות לאורך הזמן ואורך חיי הסוללה, בעוד שהאמפר יציין את הספק הסוללה, כלומר, המרחק שאותו יצליחו האופניים החשמליים שלך לגמוע.

לדעת מומחים, כשמדברים על אופניים חשמליים המיועדים לשליחים רכובים, סוללות של פחות מ-48 וולט פשוט אינן מהוות אופציה יעילה (מה גם, שממילא, כיום, קרוב ל-99% מדגמי האופניים החשמליים מגיעים עם 48 וולט לפחות). כך שברור שאתה זקוק לאופניים המסוגלים להגיע למהירויות הגבוהות בקלות רבה, ולא פחות חשוב מכך – לשמור על עוצמתם זו לאורכה של כל המשמרת שלך.

כלל זה נכון גם לגבי הספק הסוללה – אותו אמפר לשעה. גם כאן, ההמלצה תהיה בחירת אופניים חשמליים בעלי 15 אמפר ולמעלה מכך. כי, קח בחשבון שאתה עתיד לבלות בדרכים קרוב לשמונה שעות רצופות, שבמהלכן, סביר ביותר להניח שתעבור מרחקים לא קצרים. התפשרות על הספק סוללה נמוך יותר, יכניס אתכם למצב שבו לאחר 4-5 שעות לתוך המשמרת, האופניים שלך יתחילו לגמגם, למעול בתפקידם ולהתחנן שתחבר אותם למטען קרוב.

לא רק וולט ואמפר, גם התאמה חשובה

כמובן, חשוב לבחור סוללה שמתאימה לאופניים החשמליים שלך, בכדי למנוע תופעות לא נעימות שנגרמות כתוצאה מאי התאמה. עוד חשוב לרכוש סוללה איכותית ולהתעקש לרכוש אותה אצל משווק מקצועי, שגם מסוגל לסייע לך בהתאמת הסוללה לאופניים החשמליים ולצרכים הספציפיים שלך.

אנשי המקצוע של גרין גו אנרג’י הינם בעלי ניסיון רב בתחום סוללות לאופניים חשמליים, והם עומדים לרשותך בייעוץ ובליווי שלך, לכל אורך תהליך רכישת הסוללה. זאת, מתוך ההבנה, כי שליח וולט המשתמש באופניו החשמליים לצורך עבודתו, זקוק (וראוי) לתשומת לב מרובה, שהרי, ככלות הכל, מדובר בכלי עבודה לכל דבר עבורך!

חייגו למידע ורכישה 03-9441674 או צרו קשר לייעוץ וקפה!

>>> קראו גם: שליחים על אופניים חשמליים? זו סוללת הליתיום שתיקח אתכם רחוק!

שלח לחבר
שתף
Twitter
הדפס מאמר

כתבות בנושא

מוצרים אחרונים