ישנם לא מעט דברים שאותם משתלם לרכוש כשהם משומשים – סלונים, סוגי ריהוט, דירות, מכוניות, ואפילו קורקינטים או אופניים חשמליים. אבל, בכל המדובר על סוללות ליתיום (בטריות), גם כאשר המדובר בבטריות יקרות יותר, במיוחד כאשר מדברים על בטריה לאופניים חשמליים, כדאי מאד שלא לנסות לחסוך, אלא לרכוש, אך ורק, סוללה מיד ראשונה, ואף להקפיד לעשות זאת אצל יצרן רציני, מקצועי ומורשה. הסיבות לכך עשויות להיות רבות, ואת הבולטות בהן, ריכזנו עבורכם במאמר זה.

בטריה לאופניים חשמליים יד 2 – מה עלול להשתבש?

איכותה ובטיחותה של בטריה לאופניים חשמליים נמדדות על פי מספר קריטריונים. הקריטריון הראשון, יהיה, כמובן, התפוקה שלה. עם השנים, סוללות מתיישנות, התפוקה שלהן יורדת, וכך גם אחוזי הטעינה האופטימאליים שלהן. כשרוכשים בטריה לאופניים חשמליים מיד שנייה, כל הדברים הללו הם בחזקת נעלם רציני מאד, באותה משוואה מוכרת המשפיעה על קריטריון נוסף שעל פיו נמדדות סוללות (לאופניים חשמליים או לכל מכשיר המופעל באמצעותן) – אורך החיים שלהן. אז התפוקה יורדת, אחוזי הטעינה האופטימאליים יורדים, אורך החיים בלתי ידוע… שכחנו משהו?

ברור, הנה, נזכיר גם את עניין הבטיחות.
אין לכם שום דרך בעולם לדעת מה עברה סוללה מיד שנייה, כיצד הוטענה ואיך ובאילו תנאים היא אוחסנה, לפני שהגיעה כך שלמעשה, ככל שזה נוגע אליכם, קניתם בטריה לאופניים חשמליות מיד שנייה במחיר נמוך להפליא, בעוד, שבפועל, יש לכם ביד פצצת זמן מתקתקת, שבמקרה הטוב – תשבוק חיים בזמן הכי פחות נוח לכם, אבל במקרה הגרוע – היא עלולה להתלקח ולהבעיר, כתוצאה מכך, גם את הבית.

האם כל סוללה מיד ראשונה היא, אוטומטית, “בסדר”?

כפי שכתבנו לא מעט פעמים בעבר, סוללות לאופניים חשמליות יש לרכוש, אך ורק, אצל יצרן מורשה, חברה מקצועית שאנשיה מסוגלים ללוות אתכם בכל תהליך בחירת ורכישת הסוללה המתאימה לאופניים שלכם. יתרה מכך, בעיקר אם זו הסוללה הראשונה שאותה אתם רוכשים לאופניים החשמליות שלכם, חברה מקצועית, שבה האנשים מסוגלים לעמוד לרשותכם בכל התלבטות או שאלה, ומסוגלים לייעץ לכם מניסיונם הרב בתחום, היא חברה שמבטיחה, כי, אמנם, אולי לא תרכשו את הסוללות הזולות ביותר (יחסית לסוללות היד השנייה המוצעות למכירה), אבל בהחלט תרכשו את הסוללות המתאימות ביותר לאופניים החשמליות שלכם. ואף, במקרה הצורך, תוכלו לקבל מספר טיפים לשמירה על איכותן של הסוללות ועל אורך חייהן למשך מלוא פרק הזמן האופטימאלי האפשרי עבורן.

אנחנו, אנשי המקצוע של גרין גו אנרג’י, עושים הכל על מנת לספק לכם את הסוללות האיכותיות ביותר, האמינות ביותר והמתקדמות ביותר!

חייגו למידע ורכישה 03-9441674 או צרו קשר לייעוץ וקפה!

שלח לחבר
שתף
Twitter
הדפס מאמר

כתבות בנושא

מוצרים אחרונים