בדומה לכל ההמצאות החייבות להיות מלוות בהופעתם של מיתוסים ותפישות מוטעות, גם הופעתן בשוק של האופניים החשמליות לוותה בלא מעט מיתוסים, במיוחד כאשר הטכנולוגיה החדשה, במיוחד בתחילתה, נראתה כטובה מידי מכדי להיות אמיתית.

אנחנו מבינים שכולם רוצים להצטייר כמומחים ולחוות את דעתם על מוצרים וטרנדים שהפכו ללהיטים שיווקיים, אבל, במציאות, רק מתי-מעט יהיו מוכנים להשקיע את הזמן הנדרש ולהבין כיצד המוצר עובד בפועל. עבור מי שמעדיף להיצמד לעובדות, ריכזנו מספר תפישות שגויות ומיתוסים הנוגעים לאופניים החשמליות.

מיתוס מס’ 1 – אופניים חשמליות מיועדות רק לקשישים

טעות!

למרות שבני גיל הזהב ייהנו לא מעט מהבעלות על אופניים חשמליות, היתרונות שאופניים כאלו מעניקות למשתמשים בהן הן רלוונטיות לא פחות גם לרוכבים הצעירים יותר. למעשה, בפועל, הרוכבים הצעירים יותר (לפחות בישראל) מהווים כיום פלח שוק מרכזי בשוק האופניים החשמליות, בשל המודעות הגוברת לסביבה, החיסכון בתקציב והיותן של האופניים החשמליות דרך נוחה להתנייד ללא הלחצים של הבעלות והתחזוקה של רכב המונע על בנזין. 

מיתוס מס’ 2 – אופניים חשמליות לא מאפשרות לרוכבים עליהן לשמור על הכושר

טעות!

אחת מהסיבות העיקריות לכך שאנשים מסוימים לוקים בתפישה המוטעית הזו לגבי האופניים החשמליות, היא משום שהם, ספציפית, אינם מבינים שלרוכבים על אופניים חשמליות יש את השליטה המלאה בהחלטה האם לדווש בזמן השימוש באופניים החשמליות, מתי וכמה. מרבית האופניים החשמליות מותירות בידי הרוכבים עליהן את ההחלטה על רמת הסיוע בדיווש שמעניק להם המנוע החשמלי, כך שככל שתבחרו להשתמש בפחות סיוע מהמנוע, תצטרכו להפעיל יותר כוח בזמן שאתם מדוושים, ולהיפך.

מיתוס מס’ 3 – מסוכן לרכב על אופניים חשמליות בגשם

טעות! (או, לכל היותר – רק חצי מהאמת בלבד)

אנשים רבים עשויים לומר שלא ניתן או מסוכן לרכב על אופניים חשמליות בגשם. כמו בכל פעילויות בגשם, אולי, תצטרכו לרכב קצת יותר בזהירות ביום גשום מאשר אתם רוכבים ביום יבש ובהיר, אבל, כיום, מרבית האופניים החשמליות עמידות בפני מים ומסוגלות לפעול בצורה מושלמת גם בגשם.

וכאן, נעצור לרגע בכדי להבהיר נקודה בנוגע ל”אמת” שמאחורי המיתוס ולמקורו

בדיוק כמו כל אופניים “רגילות” גם האופניים החשמליות מסוגלות לתפקד מצוין בגשם קל עד בינוני. אם אתם נקלעים לגשם זלעפות, גם עם האופניים הרגילות, תרצו להגיע למקום מסתור עד שהגשם ייחלש. בנוסף, אין לרכב עם האופניים החשמליות דרך בריכות מים עמוקות או להכניס אותן אל מתחת למים – אבל אלה הם, ממילא, דברים שעלולים לפגוע בכל סוגי האופניים, לא רק האופניים החשמליות!

> מאמר שפרסמנו בבלוג “אופניים חשמליות בחורף: טיפים לשימוש נכון ובטוח” וודאי יעניין אתכם

כפי שכתבנו בתחילה, ישנם לא מעט תפישות שגויות ומיתוסים דמיוניים המיוחסים לאופניים החשמליות. כמו כל טכנולוגיה, המדובר בטכנולוגיה שמשתפרת ומתעדכנת כל הזמן, ולכן, חשוב לבסס את ההחלטה שלכם על רכישת אופניים כאלו רק על בסיס עובדות ונתונים, ולא על שמועות ובדיות!

חייגו למידע ורכישה 03-9441674 או צרו קשר לייעוץ וקפה!
שלח לחבר
שתף
Twitter
הדפס מאמר

כתבות בנושא

מוצרים אחרונים